loading...
هرچیزی که میخوای
عرفان بازدید : 43 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

روشنایی   Daylight

 

توضیحات بازی: داستان این عنوان روشی بسیار جدید و خلاقانه برای روایت دارد و فراموش نکنیم که روایت زیبا از زیبایی خود داستان پر اهمیت تر است. داستان این بازی این گونه آغاز می شود که شخصیت اصلی که یک زن است در یک تیمارستان یا بیمارستان وحشتناک به هوش می آید. هیچ چیز از گذشته اش نمی داند. هیچ چیز از هیچ چیزی نمی داند و به طور کل از همه دنیا بی خبر است! او نمی داند که در این مکان خوفناک چه می کند و یا اصلا این جا کجاست؟
در حقیقت انگار شما هر بار یک عنوان جدید را تجربه می کنید که فقط اصول اولیه اش شبیه به تجربه های قبلی می باشد و همین موضوع باعث می شود که شما حاضر باشید دوباره و دوباره این عنوان را تجربه کنید. در این بازی شما هیچ سلاحی ندارید. خودتان هستید و موبایلتان و ارواح!
شما در این بازی فقط یک سلاح دارید. نور! نور موبایل شما و یا نور یک شعله. همواره شما باید به عنوان روشنایی باشید. اما لحظاتی که روشنایی را به طور کامل از دست می دهید از بدترین لحظه های بازی خواهد بود. وقتی دیدید که موبایل شما در حال خاموش و روشن شدن است شک نکنید که به زودی اتفاق بسیار بدی خواهد افتاد. می توان گفت این گوشی شما فقط و فقط یک چراغ نیست. بلکه نجات دهنده است. همواره راه درست را همین وسیله است که به شما نشان می دهد. و زمانی که دیدید صفحه آن در حال خاموش و روشن شدن است بدانید که به زودی یک روی وحشتناک را خواهید دید. بازی از روش بسیار جالبی پیروی کرده است . روشی که به تازگی در گیم پلی این گونه بازی ها مد شده است و البته ریسک بسیار بالایی دارد. روشی که در آن شما هیچ مبارزه ای نمی کنید. اصلا نمی توانید مبارزه کنید! فقط فرار می کنید. فرار و فرار و فرار. در تمام تریلر های بازی هم همواره نشان داده می شود که شما به دنبال نور می گردید. شما یک چیز را می بینید و وحشت می کنید اما توانایی مقابله ای وجود ندارد. باید بگریزید.

عرفان بازدید : 33 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

مردان جنگ   Men of War Assault Squad 2

 

توضیحات بازی: نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

عرفان بازدید : 47 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 

توضیحات بازی: بازی Amazing Spider-man 2 که ادامه دهنده ی شماره قبلی و بر اساس اتفاق های فیلم The Amazing Spider-man 2 می باشد توسط کمپانی Activision برای PC , XBOX و PS 3 منتشر شده است. بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

 

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2 (کامپیوتر – PC)

 

 


 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E4700 2.6GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+
RAM: 3 GB
VGA: Nvidia GeForce GT 440 or AMD Radeon HD 4670 1GB
OS: Windows XP/7
DX: DirectX 9
Hard drive: 9 GB free space

 

» سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or AMD Athlon II X4 620
RAM: 4 GB
VGA: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5870 1024MB
OS: Windows XP / 7 / 8
DX: DirectX 10
Hard drive: 9 GB free space

 

 

» نام فارسی: مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2
» نام انگلیسی: Amazing Spider Man 2
» ناشر: Activision
» تاریخ انتشار: April 25, 2014
» سبک بازی: اکشن

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

عرفان بازدید : 40 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

فرمت فایل: mkvمدت : 100 دقیقه
ژانر: ترسناک
امتیاز: 8/10
کارگردان: Andrés Muschietti
حجم: 716 مگابایت

زیر نویس فارسی دارد.

توضیح کوتاه:
اگر علاقه مند فیلم و سینما باشید، می دانید که فیلم ترسناک بهتر از این نمی شود و هنگامی که به آثار جدید سال های اخیر نگاه کنیم، به ندرت پیش می آید فیلم های ترسناک از فیلم «مامان/Mama» لذت بخش تر و جالب تر از کار درآمده باشند. در این فیلم به جای آنکه تصاویر زیادی از دل و روده ی انسان به کار رود، حس قوی و چیره شونده ای از تعلیق در فضا و مکان وجود دارد. نوعی ظرافت و نکته سنجی خاص که کمتر در فیلم های ژانر وحشت به کار برده می شوند، زیبایی بصری شاخص، فضایی آکنده از ترس و بازیگرانی آنچنان خوب که دلتان نمی خواهد کسی با تبر نصف شان کند!

این فیلم ترسناک را با لینک مستقیم برای دانلود در اختیارتان قرار می دهیم و پیشنهاد میکنیم چنین فیلمی را از دست ندهید!

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 1,436
  • کدهای اختصاصی