loading...
هرچیزی که میخوای
عرفان بازدید : 43 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

توضیحات بازی: داستان این عنوان روشی بسیار جدید و خلاقانه برای روایت دارد و فراموش نکنیم که روایت زیبا از زیبایی خود داستان پر اهمیت تر است. داستان این بازی این گونه آغاز می شود که شخصیت اصلی که یک زن است در یک تیمارستان یا بیمارستان وحشتناک به هوش می آید. هیچ چیز از گذشته اش نمی داند. هیچ چیز از هیچ چیزی نمی داند و به طور کل از همه دنیا بی خبر است! او نمی داند که در این مکان خوفناک چه می کند و یا اصلا این جا کجاست؟
در حقیقت انگار شما هر بار یک عنوان جدید را تجربه می کنید که فقط اصول اولیه اش شبیه به تجربه های قبلی می باشد و همین موضوع باعث می شود که شما حاضر باشید دوباره و دوباره این عنوان را تجربه کنید. در این بازی شما هیچ سلاحی ندارید. خودتان هستید و موبایلتان و ارواح!
شما در این بازی فقط یک سلاح دارید. نور! نور موبایل شما و یا نور یک شعله. همواره شما باید به عنوان روشنایی باشید. اما لحظاتی که روشنایی را به طور کامل از دست می دهید از بدترین لحظه های بازی خواهد بود. وقتی دیدید که موبایل شما در حال خاموش و روشن شدن است شک نکنید که به زودی اتفاق بسیار بدی خواهد افتاد. می توان گفت این گوشی شما فقط و فقط یک چراغ نیست. بلکه نجات دهنده است. همواره راه درست را همین وسیله است که به شما نشان می دهد. و زمانی که دیدید صفحه آن در حال خاموش و روشن شدن است بدانید که به زودی یک روی وحشتناک را خواهید دید. بازی از روش بسیار جالبی پیروی کرده است . روشی که به تازگی در گیم پلی این گونه بازی ها مد شده است و البته ریسک بسیار بالایی دارد. روشی که در آن شما هیچ مبارزه ای نمی کنید. اصلا نمی توانید مبارزه کنید! فقط فرار می کنید. فرار و فرار و فرار. در تمام تریلر های بازی هم همواره نشان داده می شود که شما به دنبال نور می گردید. شما یک چیز را می بینید و وحشت می کنید اما توانایی مقابله ای وجود ندارد. باید بگریزید.

 

 

 

روشنایی   Daylight

 

روشنایی   Daylight

 

روشنایی   Daylight

 

روشنایی   Daylight

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

   

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 (must have KB 2670838 installed) / Windows 8 / Windows 8.1
Processor: 2.3+ GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX11 with Feature Level 11
DirectX: Version 11
Hard Drive: 5 GB available space
Additional Notes: Supported chipsets: NVIDIA 470 GTX or greater; Intel 4000 or greater. Laptop versions of these chipsets may not be supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1 / 8
Processor: 3.40 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX11 with Feature Level 11
DirectX: Version 11
Hard Drive: 5 GB available space
Additional Notes: Supported chipsets: NVIDIA 470 GTX or greater; Intel 4000 or greater. Laptop versions of these chipsets may not be supported. Updates to your video and sound card drivers may be required

 

» روشنایی   Daylightشما می توانید نسخه کامل این بازی را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل، تنها با قیمت ۵۰۰۰ سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

» نام فارسی: روشنایی
» نام انگلیسی: Daylight
» ناشر: Focus
» تاریخ انتشار: May 5, 2014
» سبک بازی : اکشن، ترسناک

 

» حجم تقریبی : ۱٫۹ GB

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 1,456
  • کدهای اختصاصی